Сезон 11, серия 12: When a stolen drone is linked to the elusive terrorist Parsa, the NCIS team partners with the Department of Defense, including Gibbs' former girlfriend Hollis Mann, to track down the device before it is used for a large scale attack. Meanwhile, McGee hesitates to ask for time off to attend a black-tie gala honoring his girlfriend. Susanna Thompson guest stars.