Kill
S1, E4: At Quantico, the recruits are tasked with performing a hostage rescue training exercise that shakes Alex, making her question her ability and whether she should quit Quantico. While in the future, Alex continues to search for clues, finding one that questions the innocence of one of her closest classmates. But is her clue really what she thinks? No one is who they seem.