Killer App
S3, E13: Foster’s former patient, one of the founders of a social-networking app, comes to the Lightman Group when she thinks she’s being squeezed out by her partner. When she turns up dead a short time later, Lightman fights against the prevailing evidence to expose the truth behind the murder.