Killer Chat
S3, E11: Internet sexual predators become the victims when a serial killer decides to get revenge by murdering them in order to permanently stop their behavior. Meanwhile, Charlie faces one of his more complicated problems: saying goodbye to Larry who is leaving for a six month NASA space shuttle mission.