Killer Coast
Сезон 1, серия 6: On the final leg of his gruelling expedition across South America, wilderness explorer Hazen Audel faces the perils of the brutal Pacific Coast. After battling his way over rocky peninsulas and towering sand dunes, Hazen braves the might of the ocean in a salvaged boat before climbing to the top of Mount Moreno in time for the Winter Solstice sunrise.