Killer Vacation
S8, E2: The Smith family’s tropical vacation turns out to be anything but relaxing when Stan is assigned a mission to kill the activities director at their resort, whom his boss at the CIA insists is an ex-war criminal. Meanwhile, Hayley (Rachael MacFarlane) and Jeff (Jeff Fischer) try to rekindle their fading romance, while Roger, as his latest persona, Abigail Lemonparty, falls for an older gentleman.