Kim & Matt
Сезон 1, серия 3: Kim's been pouring her heart out to Matt for over 10 yrs. However, he's refused to get together with her. Now, Kim's facing a life-changing decision — should she marry her current boyfriend or find out if Matt is her soul mate?