Kinda Sorta
T2, E13: The college fair comes to Whitlock, and Sarika has an offer to Jack: Get her into Harvard, and she'll get his book into the hands of her publisher aunt. Meanwhile, Stef prepares for a visit from a fling, Helen applies to college, and Durbin tries to cement his legacy.