Kindest
Сезон 1, серия 3: The missing President Tange returns to Green Leaves, and WUG resumes activity in earnest. The president secures a 3 minute weather report and gourmet report mini-corner on a variety show for the girls. The members split into two groups to work on their segments, and Minami's eating habits attract attention.