King for a Day / Instant Family
Сезон 1, серия 13: Mr. Rourke's guests arrive on Fantasy Island to fulfil their dreams. Ernie Miller, a plumber from Topeka wishes to live like a king. Meanwhile, a mother and daughter are left to look after spoiled children.