King of bad jokes
시즌 1, 에피소드 4: Czarek Pazura reaches for his secret weapon. He sends in a master of bad jokes to the participants. Will everyone manage to keep a poker face while Karol Strasburge tells his jokes? Meanwhile, Wiolka and Czarek Jóźwik surprise their rivals with their songs.