King of Norway
시즌 5, 에피소드 5: Chalky returns to Atlantic City with vengeance on his mind. Concerned about the ongoing threat from Luciano, Nucky arranges a meeting with Maranzano in New York. In Chicago, Eli's reunion with June takes an unexpected turn after a dinner party hosted by Van Alden and Sigrid. Capone looks to relocate his operation out of Chicago; Margaret completes a deal with Carolyn Rothstein; Nucky gets some bad news from Cuba. In 1897, young Nucky looks to win over Mabel's father while asking for expanded responsibilities as deputy sheriff.