Kings of the Hammers
시즌 1, 에피소드 3: Aaron Kaufman and his team of builders barely make it to King of the Hammers in California, where they will put their '71 International Scout to the ultimate test of rock and desert racing. But can Kaufman's Scout be able to take on the pros?