King's Ransom
S1, E5: Amy's car plunges off the Golden Gate Bridge, but it is no accident — more like, Richard has abducted her! Kong and company fly off to rescue her and soon, despite traps set by Richard & Botila, they return to Kong Island and escape with Amy.