The King of Queens Kirbed Enthusiasm
S5, E4: Deacon discovers that Kirby wants to quit his football team and asks Doug to be his assistant coach in order to show Kirby what the spirit of the game is all about. Doug makes a deal with Kirby that if he'll continue to play football, Doug will try out for the Rebels, a semi-pro football team. Against Carrie's wishes, Doug recruits Danny to be his personal trainer who tricks him into thinking he's in better shape than he actually is.