Kiss Seen 'round the World
S3, E8: When Meg applies for an internship at the local television station and gets the job, she is disappointed to find that her news partner is the most reviled nerd in school, Neil. Caught in a life-threatening news situation, Meg laments that she never had a first kiss and agrees to kiss Neil only to find that he taped the whole thing in order to broadcast it across the world. Meanwhile, Stewie learns what a neighborhood bully is and the bully learns not to mess with Stewie.