Kissed Off
S1, E3: Asia makes Rodger recruit celebrities for her first big charity event in L.A. Meanwhile, Kila opens up to the girls about her rocky past with Chase, and Sabrina struggles with Asia's idea of having the guys give up their cheeks for a kiss in the name of charity.