K.I.T.T. vs. K.A.R.R
S3, E6: Michael (David Hasselhoff) and K.I.T.T. face their ultimate challenge when a young couple (Jeffrey Osterhage, Jennifer Holmes) discovers K.A.R.R. buried in sand at the beach.