Knights For A Day
S1, E4: Cosmos borrowed the Costello's Spell Book, despite Zumeo's interdiction. Archi and Lardo manage to steal it. The Meteors have to retrieve the book at King's Corp and get back on time to play their match against the Crimson Knights.