Knock 'em Down
S6, E20: Jay agrees to sub in on Cam’s bowling team for the finals but Cam was not fully upfront about it being an all gay league, which puts Jay in a precarious position. Phil and Claire have a surprisingly good time with unlikely dinner companions, their neighbors Ronnie and Amber, and Gloria and Mitch agree to go clubbing with Haley to prove they’re still young and fun but they didn’t anticipate the pre-party portion of the night.