Knock, Knock
S1, E13: In the first season's final episode, written and directed by series creator Alan Ball, the Fisher family experiences the control-freak side of Tracy Montrose Blaire; Brenda visits a remorseful Billy; David faces problems at his church; Gabe reverts to some bad habits; and Rico finds reason to celebrate.