Knock On Wood, Here Comes Charlie
S1, E9: Herman's twin brother Charlie, a known con artist, visits the Munsters. Before much time goes by, Charlie displays his newest moneymaking device to the family. Herman believes that Charlie has learned of Lily's recent inheritance and has come to do her out of her money.