Know the Codes
S1, E4: A predator sharing pornography with a minor triggers a game of cat-and-mouse with Tony's team. Then, an undercover FBI operation identifies a man who's targeting a 10-year-old. Tony takes down a predator with twisted roleplay fantasies.