Know This, We've Noticed
S9, E1: In the season premiere, as Brooke and Julian begin to adjust to life with their new children, Haley and Nathan find themselvesdealing with similar issues. Although they don't know it yet, faces from the past threaten to interrupt plans for all their futures.Meanwhile, a mysterious problem arises for Clay and Quinn.