S1, E4: Early on Sunday morning, Detective Tanisha Sykes Smith responds to a man found deceased from multiple gunshot wounds alongside a building in the Lower 9th Ward. Later that morning, Detective Tianay Marshall joins the investigation as the partners search through Real Time Crime Center surveillance footage for clues as to what happened. Working off several tips from family and neighbors, Detectives Sykes Smith and Marshall finally put the pieces together and apprehend the alleged shooting suspect.