Know When to Fold
Сезон 2, серия 9: Addison has an ovarian cancer patient that doesn't want surgery because she wants to have her own child; Charlotte opens up her own practice leading to a battle for patients; Pete and Sam work on a cyclist's sore knee but ignore his potentially fatal heart condition; Dell convinces the practice to try an adoption matching service.