Knowledge of Causes, and Secret Motion of Things
S2, E7: When a rehab confidante betrays Alison and threatens to expose the truth about Aynsley's death, she goes into free fall on the eve of Family Day. With Donnie and the kids set to visit, it's all clones on deck to contain the fallout.