Knuckle Up
S4, E12: In 2005, a brilliant, driven honors student, James Hoffman, who was destined for the best colleges, went missing. Now, his sister finds a video clip on the Internet of James getting brutally beaten and shows it to Rush and Valens, who reopen the investigation into James' disappearance.