Kobata-san is Cute
S1, E3: While searching the streets at night for a bicycle, Hayato happens across a battle between the YFB and R Wings. What started as games quickly changes with a single shot. Shusuke tries to repair his relationship with Hiyoko, but all his attempts backfire. He gets in an argument with Eriko over Hiyoko's book, and Hiyoko overhears his conversation... Takashi and his younger sister Kobato share breakfast. As usual, their interaction is strangely formal...