Kraken the Code
시즌 9, 에피소드 6: The Gloucester fleet is used to dominating its home turf, but as the newcomers begin to come out of a long dry spell, the competition starts to heat up. Summer weather brings a pack of “googans,” or recreational fishermen, to Gloucester waters, and the captains are forced to test out different fishing spots in order to escape the crowds.