Krill
S1, E6: After the Orville crew defeats a Krill attack on a brand-new colony, the Union sends Ed and Gordon on a dangerous undercover mission to infiltrate a Krill ship and obtain a copy of the Krill bible, the “Anhkana,” to better understand the enemy.