Kristen Bell's Sloth Surprise
T1, E3: Frozen's Kristen Bell explains the true story behind her famous sloth tale. Kate Micucci from The Little Hours struggles to keep at least one of her countless frogs from certain doom. Fabio defends a beautiful supermodel from a dangerous animal attack.