Krumm's Pimple / Monster Hunter
S1, E5: Krumm sprouts a gigantic pimple. The pimple has its own personality and is a hit with the other monsters, putting the squeeze on Krumm's popularity. Monster Hunter Simon says there are real monsters in the world. But no one believes him. Simon says he'll prove it to the world.