Kryptonite
S1, E2: Nick and Schmidt convince Jess to get her stuff out of her ex-boyfriend Spencer’s apartment; Jess meets new roommate Winston, who has returned from playing basketball in Latvia. Winston tries to get his old room back from Schmidt.