S23, E1: Nicknamed "Krystal Cali," for her classic California looks and energetic personality, Krystal lived out her dream of getting married and dedicating her life to two young sons, but the effects of growing up in a dysfunctional family, along with the death of her father turned "Krystal Cali" into an alcohol, heroin, meth and fentanyl addict. Interventionist: Ken Seeley.