Krystle Wright: Heart Explosions
시즌 1, 에피소드 5: World renowned adventure photographer, Krystle Wright, is on a mission to rebuild momentum in her career after a 3-year hiatus. While capturing one of the season’s most dangerous tornadoes, and attempting to bring a personal vision to life in Moab she shares the highs and lows of her extraordinary lifestyle.