Kung Pao Turkey
S9, E5: Stan’s plans for a perfect Thanksgiving watching football in his underwear are thwarted when Francine invites her adoptive parents to join them for the holiday. Meanwhile, Francine’s mom encourages Hayley to get back on the dating scene and invites an eligible bachelor over, but her true intentions are revealed at Thanksgiving dinner.