Kuwabara: A Promise Between Men
시즌 1, 에피소드 3: With his rival Yusuke gone, Kuwabara is the new kid to beat, which means he’s making plenty of enemies. Yusuke isn’t fond of this classmate, but if he wants to win back his life, he’ll need to give him a ghostly hand.