Un buen divorcio La albóndiga
S1, E1: Divorce attorneys Mónica and David experience their own marital collapse after dealing with hard complications in a case and the revelation of a surprise wedding. Mónica defends her client by uncovering dark secrets, while David has an unexpected slip-up.