La Bella y las Bestias La bella y las bestias
S1, E1: Enrique successfully carries out the operation to discover Quintero's businesses. Juan Pablo finds out that Quintero and his partners want to eliminate Enrique, so he tries to warn him. Quintero's men kidnap Enrique and murder his wife.