S1, E6: When odd noises fill Courtney Randolph's home, her two exes offer to help. As her surroundings become more chaotic, she's blind to what's happening around her. Next, Davis Wahlman reports that he saw a woman jog out of his house. When the cops leave, he gets another surprise-a bonus phrogger.