S1, E1: Frida Kahlo was a rebel from the outset, challenging norms from an early age. As a young woman, she met Diego Rivera, a superstar artist who would go on to change her. But a tragic accident thwarted Frida’s plans. Left facing a life of pain and injury, she channeled this tragedy and used it as the catalyst for her artistic career.