S1, E3: Anisphia and Euphyllia have begun living together, but Euphyllia hasn't quite gotten used to her new environment, her new job, or her new position, and seems to simply be at the mercy of Anisphia. She seems a bit down, so Anisphia tells her she's making a special magic tool just for her.