S1, E3: The great Jahy has finally acquired a new mana crystal. She nonchalantly brags to her boss, but she doesn't quite grasp how big an achievement that was. While Druj does laud Jahy, upon listening to her story, it turns out that Druj has achieved much, much more. On top of that, she even finds out that Jahy works at the pub, which in turn forces Jahy to produce one desperate lie after another to maintain her dignity.