S1, E1: The Great Jahy has begun living on Earth. The power and influence she had as the Dark Realms' second in command are nowhere to be found. Her life consist of living in a tiny apartment and scrounging up her living expenses working at a bar. While her boss is friendly, outright considerate even, the landlord of the apartment is anything but. Every time they meet, she demands that the already late rent be paid. Today too, a fierce battle between them is unleashed.