S5, E11: After Cloud 9's acquisition, Amy struggles to contact the store's new parent company, Sandra enlists Garrett and Dina's help to stand up to Carol, and Glenn wrestles with a big career decision. Meanwhile, a new Cloud 9 clothing line gives Jonah an opportunity to take up the cause of gender equality.