S2, E17: Magnum and Higgins take the case of recovering the stolen urn of a woman's deceased husband, but they soon find that others believe the urn is worth killing for. Also, Rick and TC confront a man (guest star Andre Reed) who's been impresonating football legend Andre Reed.