S2, E1: Longtime best friends, Tara (guest star Rachael Harris) and Jessica (guest star Cheryl Hines), want to rule their 30th High School Reunion, but their plans go sideways when everyone is forced to tell the truth. Andi (guest star Jasika Nicole) wants to know if her cat BoBo loves her as much as she loves him. Roarke (Roselyn Sánchez) juggles a secret romance, as Ruby (Kiara Barnes) and Gina (recurring guest star Gabriela Z. Hernández) spend more time together.