S1, E6: After obtaining the dragon's magicite, Anisphia and Euphyllia visit Tilty, Anisphia's friend and research partner, in hopes of developing new technology with it. Anisphia is giddy with excitement, but then she receives word of the continuing investigation into the annulment of Euphyllia's engagement...