Laboring
S4, E12: Tensions in town run high as the highly anticipated Panthers-Lions game approaches. Unfortunately, Coach Taylor (Kyle Chandler) tells Luke (Matt Lauria) he won’t be playing in the big game. Elsewhere, Tami (Connie Britton) must decide if she should follow what the school board instructs her to do and make a public apology. Meanwhile, Vince (Michael B. Jordan) is persuaded to avenge his friend’s murder.